



Juguem junts?
Es tracta d’un espai de trobada entre pares, mares, àvies, avis, germans, germanes i altres membres de la família. Un espai per jugar, compartir i conèixer-nos a través del cos i de tot el que ens ofereixen els cinc sentits.
Una invitació a descobrir noves formes de comunicar-nos, de mirar-nos i de crear plegats amb les persones que tenim més a prop. Sovint no som conscients de tot el que porten dins ni de tot el que podem imaginar, construir i viure junts.
Format dels tallers
Sessió 1: DESCOBRIM EL NOSTRE COS
Jocs d’expressió corporal per descobrir, compartir i explorar les possibilitats del nostre cos. Experimentarem amb teles, capses de cartró i contes per despertar la imaginació i el moviment.
Sessió 2: ESCOLTEM EL NOSTRE COS
Jocs d’exploració del paisatge sonor i de l’escolta del cos. Investigarem el so a través d’instruments musicals, paper de diari i pintures, transformant el gest en experiència creativa.
Sessió 3: TASTEM EL NOSTRE COS
Jocs sensorials per explorar olors, sabors i emocions a través d’un recorregut en forma de laberint emocional que convida a descobrir el món amb tots els sentits.
Sessió 4: TRANSFORMEM EL NOSTRE COS. DAVANT I DARRERE DE LA MÀSCARA
Jocs de transformació amb disfresses, maquillatge i màscares per experimentar noves identitats i formes d’expressió. La sessió culmina amb la creació compartida d’una petita història performativa.
Duració de la sessió: 2H